Music/WhatYouNeed

[음악 Music Playlist] Kenichiro Nishihara - My Leaving (feat. mabanua) 가사 해석 리뷰

SsojuX2 2016. 10. 3. 22:09

켄이치로 니시하라

 

Jazz Hiphop 장인 켄이치로 니시하라

반복되는 몽환적인 멜로디 안에 담담한 보컬이 강조되는 곡

복잡하지도 간단하지도 않는 곡에 신나지만 차분한 감정이 느껴지는 곡

 

 

 
 
 

it's time to go outside it's cold night 

이제 밖으로 갈 시간이야. 차가운 밤이지

there are many things left for me to do I just leave

나를 위해 해야될 많은게 남겨져 있어 난 그냥 떠나

 

I can make it better I want to believe in myself

난 더 좋게 만들 수 있어 나는 내 능력을 믿고 싶어

don't look behind you told me

뒤를 돌아보지 말라고 넌 내게 말했지

my turn has come around

내 차례가 다가오고 있어

 

the way was forzen so hard

길은 완전히 얼었어

I don't know where I'm leaving for

나는 내가 어디로 떠나야할지 몰라

the cold wind was blowing in the sky

찬바람이 하늘에 불고있었지

but I'm walking in the moonlight

하지만 난 달빛 속을 걸어가

 

we all want to be free

우리는 모두 자유롭길 원해

but I'm contented with my lot

하지만 난 내 운에 만족해

the things will come out right

그것들은 제대로 나오게 될거야

fight my way and wait for the sun

내 길과 싸우고 태양을 기다려

 

call on me if you need my help

내 도움이 필요하면 나를 불러줘

I'll be coming back to you

나는 너에게 돌아갈가게 될거야

and I wanna see your face

그리고 나는 너의 얼굴을 보고 싶어

I told you

내가 말했지

 

there is no returning on the road

도로에는 돌아가는 길이 없어

but I'll try to find my way

하지만 나는 내 길을 찾으려 노력할거야

and I don't care what they say

그리고 난 걔들이 말하는 것 신경 안써

(it's) just my life

이건 그냥 내 삶이야

 

in the middle of night I thought about meaning of my life

한밤중에 난 내 인생의 의미를 생각했었어

from time to time I stepped and looked around the world

가끔 나는 세상을 걷고 둘러봤어

 

just take off my broken shoes and flung them away

그냥 부서진 내 신발을 벗고 내던져버렸지

I feel that my mind is released

내 기분이 풀어지는게 느껴져

keep walking straight ahead

곧장 앞으로 계속 걸어가

 

the way was forzen so hard

길은 완전히 얼었어

I don't know where I'm leaving for

나는 내가 어디로 떠나야하는지 모르겠어

the cold wind was blowing in the sky

찬바람이 하늘에서 불어왔었어

but I'm walking in the moonlight

하지만 나는 달빛 속을 걸어가

 

we all want to be free

우리는 모두 자유롭길 원해

but I'm contented with my lot

하지만 나는 내 운에 만족해

the things will come out right

그것들은 제대로 나오게 될거야

fight my way and wait for the sun

내 길과 싸우고 태양을 기다려

 

call on me if you need my help

내 도움이 필요하면 나를 불러줘

I'll be coming back to you

나는 너에게 돌아갈거야

and I wanna see your face

그리고 나는 너의 얼굴을 보고 싶어

I told you

내가 말했지

 

there is no returning on the road

길에는 되돌아가는 곳이 없어

but I'll try to find my way

하지만 나는 내 길을 찾으려 노력할거야

and I don't care what they say

나는 걔들이 뭐라하던 신경안써

just my love.

그냥 내 사랑이야

 

call on me if you need my help

내 도움이 필요하면 나를 불러줘

I'll be coming back to you

나는 너에게 돌아갈거야

and I wanna see your face

그리고 나는 너의 얼굴을 보고 싶어

I told you

내가 말했지

 

there is no returning on the road

길에는 되돌아가는 곳이 없어

but I'll try to find my way

하지만 나는 내 길을 찾으려 노력할거야

and I don't care what they say

나는 걔들이 뭐라하던 신경안써

I love you

난 널 사랑해

— Kenichiro Nishihara feat. Mabanua